נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

הכירו את נפלאות הבוט

בוט, נעים מאד. תוכנה המיועדת לאסוף מידע או לבצע פעולות בדרך של חיקוי משתמש רגיל, מנועי חיפוש לדוגמא, משתמשים בבוטים על מנת לסרוק את דפי האינטרנט ולשמור את מילות המפתח שלהם.

מערכת פלאפון | 06/06/17 | 14:39 | זמן קריאה: דקה

בוט הוא למעשה תוכנת מחשב האוספת מידע, המבצעת מטלה פשוטה או מורכבת ומריצה בינה מלאכותית שמתקשרת בשפה טבעית של הגולשים באופן אוטומטי. 


מנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה: בוטים הם האפליקציות החדשות
בימים הראשונים של האינטרנט היה ברור היכן המשתמשים נמצאים: מול מסך המחשב, גולשים באינטרנט. הדפדפנים היו הפלטפורמה והאתרים נבנו בכדי למנף את הפלטפורמה ולהגיע אל המשתמשים. כיום, כשהמובייל הפך להיות הפלטפורמה המובילה, האפליקציות הפכו להיות הדרך לנצל את הפלטפורמה הזו ולהגיע אל המשתמשים. כיום, בעת שאנחנו מבלים זמן רב בשימוש באפליקציות ההודעות, הן הופכות להיות הפלטפורמה הנפוצה ביותר – והבוטים כאן כדי להישאר. אנו מוצפים בבוטים,
בזמן שסצנת הבוטים תופסת תאוצה, אנחנו הולכים ומוצפים בבוטים מכל עבר, מאז שהכריזה פייסבוק על שילוב של בוטים באפליקציית המסנג'ר הפופולרית שלה, נרשמת התעניינות רבה בתחום. בוטים יכולים לאסוף מידע אוטומטית ממקורות חופשיים כמו רשתות חברתיות ופורומים ואז לנתח אותו. לבוטים המובילים את המהפכה בתחום יש ממשק המבוסס על שיחה טבעית, כדוגמת הבוט של CNN שיעדכן בכותרות היום. בארצות הברית, בוטים יכולים לעדכן לקוחות במצב חשבון הבנק העדכני, הזמנה עבור פרחים או מקום במסעדה.



התופעה שאנו צפויים לראות תהיה פתרונות שמנסים לעשות סדר ולסייע לנו בחיפוש וגילוי אחרי בוטים רלוונטיים עבורנו. ניתן לזהות צעדים ראשונים בכיוון הזה כדוגמת אתרים שמיועדים להיות "חנויות אפליקציות" עבור בוטים.  וסביר להניח כי בשנים הקרובות נראה בוטים חכמים יותר, שמצליחים לענות כמעט על כל שאלה (כדוגמת סירי), וישרתו אותנו בבית, בסמארטפון וגם ברכב.

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי