נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

הסוללה שמחזיקה: Gini N8 של פלאפון

ההימור שלקחה פלאפון כשהחליטה ללכת על מותג עצמאי הוכיח את עצמו בקופות. המותג Gini תפס כאופציה לא רעה לסמארטפון עם יכולות בינוניות ומחיר נוח, ובגיבוי 5 שנות אחריות של פלאפון. עם הרווח בא התיאבון ועכשיו פלאפון מציגה דגם חדש ועדכני.

ישראל וולמן | 12/11/17 | 12:23 | זמן קריאה: דקה

ה ־ N8 מבוסס ביסודו על דגם A1 שמשווקת Gionee בשווקים ההודי והסיני, עם דגש מיוחד על שלושה אלמנטים: צילום הסלפי, נפח האחסון ואורך חיי הסוללה.
 
המראה סטנדרטי: ה ־ N8 הוא בעל מארז מתכתי, קצת כבד יחסית למתחריו (183 גרם), עם כפתור הפעלה מסורתי בתחתית המסך המשמש גם כחיישן טביעות האצבע. הוא נוח מאוד לשימוש, גם בזכות המסך הגדול — 5.5 אינץ'. הממשק, מבוסס אנדרואיד 7, פשוט ולא מתחכם - אין תוכנות ג'אנק מיותרות שמעמיסות על העין ועל הביצועים, חוץ מאפליקציות הבית של פלאפון, שבהגינות רוכזו בתיקייה אחת. רוצים יותר? ב"הגדרות" ימתינו לכם מגוון אופציות להתאמה אישית.
 
אף שטכנולוגיית הצג היא IPS ולא AMOLED הטובה יותר, הרזולוציה, 1920X1080, גבוהה. המעבד, נקודת החולשה של המכשיר, הוא Helio P10 MT6755 של מדיה־טק — חביבן של יצרניות הסלולריים הבינוניות מסין. הוא לא מתחרה באמת במקביליו ממשפחת הסנפדראגון, אבל נותן ביצועים טובים מספיק למטלות ממוצעות, במיוחד עם התמיכה השוטפת שמעניק לו זיכרון ה־RAM 4 ג'יגה. "מטלה ממוצעת", אגב, יכולה להיחשב גם משחק תלת־מימדי, שאמנם לא יקרטע, אבל אחרי כחצי שעה יביא לחימום מתון של המכשיר. תחושת חום דומה תלווה אתכם גם אחרי חצי שעת דיבור רציף או בניווט בדרכים.
 
ה־N8 נדיב מאוד בנפח האחסון שהוא מציע — 64 ג'יגה פלוס חריץ לכרטיס הרחבה, יותר משנותנים רוב מתחריו ברמת המחיר הזו.


 
הדגש המיוחד על מצלמת הסלפי מתבטא בעובדה שהיא בת 16 מגה־פיקסל, בעוד שהמצלמה העיקרית היא בת 13 מגה־פיקסל בלבד. על הנייר זה נשמע מבטיח, אבל במבחן הביצוע צילומי הסלפי יוצאים טובים ומפורטים באור טבעי בלבד. בתאורה נמוכה חלק מהפרטים הולכים לאיבוד.
 
דווקא המצלמה הראשית מספקת תוצאות לא רעות גם בתאורה בינונית. לא רעות, אבל אל תצפו למצוינות עם חיישן סטנדרטי ובהיעדר מייצב תמונה. מצד שני, תוכנת הצילום מספקת עושר של מצבי צילום שימושיים, חלקם מקוריים — כולל תרגום מיידי של מילה מצולמת (לשלל שפות, לא כולל עברית).
 
ואחרי כל אלה, גולת הכותרת היא הסוללה. שימו לב: 4,010 מיליאמפר/שעה, שמקנים באמת זמן עבודה ארוך ושקט נפשי לכמעט יומיים של שימוש ממוצע; נדיר. גם מהרמקול הצלול והחזק לא תתאכזבו.
 
1,099 שקל. לבני נוער ולמשתמשים לא תובעניים.


פורסם בידיעות אחרונות בתאריך 9.11.2017


 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי