נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

חבילת גלישה לחו"ל כבר ארזתם? ככה תעשו זאת נכון

הכל סגור, התאריך ,היעד, הספקתם לקרוא טיפים לטיסה המושלמת ואתם מתרגשים לקראת הטיסה ומחכים בכיליון עיניים ועכשיו עומדת השאלה האם כדאי לעשות חבילת גלישה לחו"ל?

מערכת פלאפון | 05/01/20 | 16:32 | זמן קריאה: 2 דקות

עובדה: תמונות בזמן הטיול מקבלות המון לייקים  

אין דבר יותר כיף מלצלם ולהצטלם בחו"ל. אנחנו גם הרבה יותר פוטוגניים כשאנחנו מטיילים לנו בחו"ל מאשר בארץ והסיבה ברורה - מדובר באושר עילאי שאנחנו מקרינים ואנחנו חיים בעולם בו יש רצון לפידבק מיידי, כאן ועכשיו, להעלות את התמונה של ארוחת הצהריים לאינסטגרם או לפייסבוק ולעדכן את החברים שאנחנו בדיוק באמסטרדם עושים שייט בתעלה, אגב, אם לא אמרנו - זו גם הנוסחא המנצחת לקבל כמות לייקים שלא נופלת מכמות הלייקים של אושיות ברשת.




עובדה: אמא רגועה יותר כשהיא מקבלת סטטוס מצב 

הגעתם לחו"ל, בכל זאת טיסה, גם אם זו הכי קצרה בעולם, תמיד ההורים ידאגו לכם עד שתנחתו בשלום. הם ירצו תמיד לקבל את ההודעה הזאת ואולי אפילו תמונה שנחתתם ביעד ואתם בטוב. אחרת כנראה תצא אליכם משלחת חילוץ ביחד עם חיליק מגנוס כדי לאתר אתכם במלון ברומא ואז תצטרכו לשאת בהוצאות החילוץ וחבל. אז במקום לגרום לבלאגן, עדיף תמיד שתשלחו הודעת וואטסאפ מלבבת המבשרת על הנחיתה ביעד, כולם יהיו מאושרים מזה ואתם? גרמתם נחת להורים.



עובדה:  נוסעים פה בצד שמאל, עדיף שתדעו את הדרכים 

לא תמיד קל לנהוג במיוחד בדרכים שלא מוכרות, ואנחנו כבר כל כך רגילים לעשות שימוש בווייז גם כשמדובר בדרך הכי ידועה בעולם, מהבית לעבודה, סתם כדי שהוא יעדכן אם יש פקקים. על אחת כמה וכמה שאתם בטיול קצרצר בחו"ל ולהתברבר עכשיו שעות בדרכים זה לא בדיוק היה התכנון שלכם לחופשה המושלמת, אם תוסיפו לזה אלמנטים כמו נסיעה בצד שמאל בכלל הכנסתם את עצמכם לסיפור מיותר שיעניק לכם בעיקר עצבים. אז במקום לתהות האם אתם בדרך הנכונה ולהסתמך על מקומיים שיודעים בוודאות את הכיוון או שלא, עדיף שתהיו מחוברים לווייז שיעניק לכם שקט נפשי והגעה מהירה ליעד. 



החופשה המושלמת שלכם תהיה הרבה יותר רגועה ונטולת דאגות אם לא תצטרכו לרדוף אחרי Wi-Fi חופשי במסעדות או בבית המלון או בלי שתצטרכו להפעיל סים מקומי כי ההוראות לא ברורות. במיוחד כשטסים לחופשות קצרות, חשוב לנצל את הזמן שלכם למה שחשוב באמת – לטייל ולצבור חוויות. אז מה אם נספר לכם שלא צריך לחשוב יותר מדי ושקיימת "חבילה חו"ל" שכוללת את כל האפליקציות המושלמות? אינסטגרם, פייסבוק, וואטסאטפ, ווייז וסנאפצ'ט, באמת שזה קיים. ושתהיה טיסה נעימה.


 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי