נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

הפיצ'רים הכי מדליקים בעולם הצילום הסלולרי

אם בעבר על מנת לצלם סרטונים בהילוך איטי או מהיר ולצלם תמונות פנורמה מרהיבות של נופים היה צורך בציוד יקר ובתוכנות עריכה מסובכות, היום כל מה שצריך זה טלפון חכם וכמה אפליקציות. 

מערכת פלאפון | 20/06/17 | 14:04 | זמן קריאה: 2 דקות

אלו הם חמשת הפיצ'רים הכי מדליקים בעולם הצילום הסלולרי כיום: 

1צילום וידאו בהילוך איטי :(Slow Motion) 
רוצים לצלם עם הסלולרי שלכם סרטון מלהיב ודרמטי בקלות וללא מאמץ? כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשתמש בפיצ'ר של צילום בהילוך איטי (Slow Motion). לא משנה מה אתם מצלמים, בהילוך איטי הכל נראה מרשים יותר ומקצועי יותר. איך מצלמים בהילוך איטי? פשוט מאוד! באייפון זו אופציה מובנית במצלמת המכשיר, ובאנדרואיד יש צורך להוריד אפליקציה ייעודית.



2צילום וידאו בהילוך מהיר   :(Time Lapse)
פיצ'ר מדליק נוסף שנמצא באייפון (ובאנדרואיד דורש הורדת אפליקצייה ייעודית) הוא צילום וידאו בהילוך מהיר, הנקרא גם Time Lapse. צילום Time Lapse מאפשר לכם ליצור סרטוני וידאו מקצועיים במעט מאוד מאמץ וידע טכנולוגי. צילום מסוג זה גורם לווידאו להיראות מהיר יותר, וניתן להשתמש בו כשרוצים למשל לצלם תזוזת עננים, מכוניות נוסעות, נרות שנמסים ועוד, בדיוק כפי שרואים פעמים רבות בסרטים או בפרסומות. 

3 Face Swap:
אם פעם רציתם "לשתול" את הפנים שלכם בתמונה במקום פנים של חבר, הייתם צריכים ידע נרחב בפוטושופ. היום כל מה שאתם צריכים זה טלפון חכם ואפליקציה שעושה את העבודה בשבילכם. מדובר בשעות של הנאה שבהן אפשר להחליף את הפרצוף שלכם לא רק עם חברים אלא גם עם חיות המחמד שלכם, תמונות מהעיתון וכו'. אפליקצייה מומלצת לכך היא  MSQRD, וניתן להוריד אותה מחנויות האפליקציות של אפל וגוגל.



4פלאש קדמי:
למי מאיתנו זה לא קרה: אתם נמצאים במסיבה או במקום חשוך ורוצים לעשות סלפי, אבל המחסור באור גורם לתמונה שלכם להיראות מטושטשת ולא ברורה. בדיוק למקרים כאלה המציאו את הפלאש הקדמי (שקיים במכשירים מסוימים), שמאפשר לעשות סלפי גם בתנאי התאורה הקשים ביותר. הקץ לדאגות. 

5צילום פנורמי:
צילום פנורמי הוא סוג של צילום שבו התמונה היא מאוזנת וארוכה (כפי שנראה באמצעות העין האנושית), ולא תמונה ממוקדת המתמקדת על אזור מסוים. לרוב משתמשים בצילום פנורמי על מנת לצלם תמונות נוף משום שצילום רגיל אינו מאפשר לתפוס את התמונה במלואה אלא רק חלקים ממנה. גם לצילום מסוג זה, ניחשתם נכון, אין צורך במצלמה יקרה או בעדשה מיוחדת אלא בפיצ'ר פשוט שמובנה באייפון נמצא באפליקציות לאנדרואיד. פשוט מצלמים מספר תמונות של אזורים שונים בנוף, שמתחברות בסופו של דבר לתמונה אחת גדולה.




 
תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי