נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

חמש האפליקציות השימושיות ביותר בעולם

לכל אחד יש את האפליקציה שבלעדיה הוא חצי בן אדם, לא יכול לעבוד או לא יכול להתחיל את היום. אבל השאלה המעניינת היא אלו אפליקציות משותפות כמעט לכל האנשים בעולם?

מערכת פלאפון | 25/12/17 | 12:58 | זמן קריאה: דקה

היינו מצפים שאפליקציות אלו יהיו עזרי ניהול למיניהם או הזמנות אונליין כאלה ואחרות, אבל לא. מסתבר שהצורך האנושי בתקשורת הוא גדול יותר מהצורך שלנו לעזרה בניהול חיי היום יום שלנו או צורך במשהו ממשי שניתן לרכוש או להזמין. 



בראש הרשימה עומדת האפליקציה שתתקשו למצוא סמארטפון בישראל שהיא לא מותקנת בו: WhatsApp. למרות שדי מיותר להסביר את וואסטאפ או למה יש לה כל כך הרבה משתמשים בעולם- פשוט תנסו שניה להיזכר בחיים של לפני, זאת אומרת, בתקופה שהיו לכם הרבה פחות קבוצות חברים ותמונות מיותרות שאין לכם מושג מי שלח או איך הגיע סרטון של חתול רוקד  לנייד שלכם. אבל היי- אנחנו כ"כ רגילים לוואטאפ שאם לרגע יקחו לנו את הWIFI  אנחנו נרגיש מנותקים כמו על אי בודד.

השנייה ברשימה, שמוכיחה שלא תמיד מי שזוכה במקום שני מפסיד בתחרות (ממש כמו כל תכונית ריאליטי טובה) היא המלכה האם- פייסבוק. 
פייסבוק היא אחת מהאפליקציות השימושיות בעולם וזו עובדה טריוויאלית ממש כמו זה שמחר תזרח השמש. כי אם נודה על האמת, מי אנחנו בלי פייסבוק? כאילו תרתי משמע, מי אתה? תזכיר לי...

פייסבוק כבר הפך להיות חלק מאיתנו. מהקפה שלנו בבוקר, מהחופשה שלנו בחו"ל, מהמניפסט הפוליטי שלנו, מדפוסי צריכת המידע שלנו וממעגל החברים שלנו. בגדול פייסבוק הוא החיים עצמם (לא משנה באיזה נימה תבחרו לקרוא את צמד המילים האלה).






אחרי פייסבוק שלא נאמר בצמוד אליה, ניצבת אפליקציית מסנגר שהיא גם אפליקציה של פייסבוק (כמו גם שתי המובילות ברשימה). ואם ננסה להסביר אפשר להגיד שמנגד היא פחות או יותר הוואטסאפ של פייסבוק (למרות שבפועל גם וואטסאפ שייך לפייסבוק). 
המסנגר שהופרד לחלוטין מהפייסבוק, (ממש לא מזמן) הוא כלי המאפשר תקשורת בין אישית וקבוצתית, והכניס לחיינו את הפייס טיים, ומאז ההיסטוריה של שיחות וידאו מעולם לא תחזור למה שהייתה. 



והזוכה בתואר נערת החן, שלא נופתע אם בשנה הבאה נימצא אותה מחליפה את המלכה היא אינסטגרם. אינסטגרם לקחה הסלפי צעד אחד קדימה והביאה לעולמנו פיצ'רים מגניבים, בומרנג, קלוזאפים של סרטי אימה ואיך אפשר בלי הסטורי. בקיצור, בשנת 2040 כנראה לא יכתבו על אנשים ביוגרפיה אלא יעשו לקט של הסטורי שלהם. 


ואיך נוכל לעלות סלפי מגניב בלי אוזניים של כלב או כתר פרחים? אחרי הכל סנאפצ'אט באמת גורמת לנו להראות טוב יותר.



עד כאן למצעד השנתי של האפליקציות השימושיות ביותר בעולם, נתראה במצעד הבא.

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי