נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

אפליקציות לילדים – חמש האפליקציות המומלצות לילדיכם

אפליקציות לילדים הם תחום רחב. הן עוזרות לפתח חשיבה, להעביר את הזמן לילדים בלי להיתקל במסרים לא רצויים כאלה ואחרים, וגם ישנם משחקים שיסייעו להתפתחות שלהם.

מערכת פלאפון | 01/01/18 | 15:00 | זמן קריאה: דקה

משחקי למידה

אפליקציה זו שייכת לערוץ בייבי והיא מציעה כל מיני משחקים שמסייעים בהתפתחות לפעוטות על ידי הכרה של צבעים צורות חיות ומספרים. האפליקציה מציעה ממשק עם הדמויות המוכרות ואהובות מערוץ בייבי מה שמקל על החיבור של הילדים למשחק, ומשתמשת בכלים שונים להעברת הידע כמו וידאו ומשחקים.

להורדה באייפון




אנגרי בירדס

האמת, האפליקציה הזו לא רק לילדים, בעצם היא האפליקציה המורדת בהיסטוריה. אבל לגמרי אפשר להניח שהילד שלכם יאהב אותה. לא שיש מישהו לא מכיר את אנגרי בירדס אבל בכל זאת- מדובר בחבורה של ציפורים שלכל ציפור יש יכולת אחרת והמטרה של המשחק היא להעיף אותן על מבנה ולפרק אותו בכמה שפחות מהלכים. אומנם האפליקציה לא חינוכית במיוחד אבל היא כן תסייע לילדכם ללמוד לפתח מהירות תגובה ותיאום תגובה בין היד לעין. 

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון




החתול המדבר

גם זו אפליקציה מוכרת להרבה מאתנו, החתול המדבר אומנם לא מלא במסרים לימודיים או חינוכיים ולא יפתח את ילדכם בצורה זו או אחרת אבל היא כייפית ומצחיקה ומה יותר כייף מלראות את הילד שלכם מחייך. החתול חוזר על דברים שנאמרים לו או על צלילים שהוא קולט מהסיבה בקולות מצחיקים. סוג של תוכי מדבר גרסת שנות האלפיים. 

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון




סוכריות
האפליקציה הזו היא חדשה יחסית אבל כבר הפכה ללהיט בקרב הדור הצעיר. המטרה במשחק היא להרכיב כמה שיותר מילים מהאותיות שקיבלתם. סוג של "שבץ נא" מתקדם ומגניב. צוברים נקודות גם על המילים שצריכים לשבץ בקוביות וגם על מילים אחרות מהאותיות הקיימות שהאפליקציה כביכול לא חשבה עליהן. משחק חשיבה נחמד להעביר את הזמן, להרחיב את אוצר המילים ולפתח חשיבה יצירתית.

להורדה באייפון



חיות בתמונות

לא פעם תפסנו את עצמנו מנסים להשוויץ בהשכלה הגבוהה של הילד שלנו כששאלנו אותו ליד אנשים "איך עושה כלב?" אז כדי לחסוך לכם את המבוכה או לפחות את בנאליות המציאו את האפליקציה הזו. האפליקציה מציעה הכרות עם עולם החי, בליווי קולות החיות ובדיבוב עברי של שמות החיות. קיימות כ 150 תמונות של חיות מכל העולם באיכות גבוהה. האפלקצייה אפילו מציעה קבוצה של חיות במיוחד לגל הרך כמו: כלב חתול תרנגול וכדומה. 

להורדה באנדרואיד




לסיכום, הילדים שלנו יודעים היום לפתוח את הסמארטפון עוד לפני שהם אומרים "אמא". אז אנחנו יכולים לנסות להתעלם או להכחיש את זה אבל עמוק בפנים אנחנו כבר יודעים שאין טעם. ואם אנחנו לא יכולים למנוע את זה עדיף לנו להשתמש בזה כדי להקנות לילדים שלנו ידע, הנאה ואולי אפילו כמה כישורים. 


 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי