נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

הגיע הזמן שתיהנו מרכב מחובר וחכם יותר

עם Pelephone Car תוכלו לשדרג את חוויית הנסיעה, ליהנות מ-WiFi ברכב ולקבל מידע חיוני בזמן אמת ישירות לנייד – אפילו אם מישהו אחר נוהג באוטו שלכם

| 16/06/21 | 11:52 | זמן קריאה: 2 דקות
מי מאיתנו לא ישמח לנצל את הזמן על הכביש לקריאת עיתון, להפסיק להתעצבן מפקקים ולהשאיר את כאב הראש הכרוך בתכנון הנסיעה לגורמים אחרים? היכולת לעזוב את ההגה ועדיין להגיע בביטחון אל היעד, ממשיכה להוות אחת מהמטרות העיקריות של יצרניות רכבים. ולמרות שמדובר בפרויקט שעדיין לא החליף לחלוטין את הנהג האנושי – חלק מהמאפיינים שלו כבר יוצרים מהפכה אמיתית.
 
רבות מהיכולות של רכבים אוטונומיים מבוססות על חיבור מתקדם בין מוצרים לבין רשת האינטרנט, שזכתה לשם האינטרנט של הדברים (או בקיצור, IOT). זהו אותו חיבור שמאפשר למוצרי חשמל ביתיים להתריע על תקלות ללא עזרה מצד המשתמשים, והוא שמיש אפילו יותר על הכביש. רכבי טסלה חדשים למשל, מקושרים לשרתי היצרן בענן בכל רגע נתון, ולכן מאפשרים לנהגים ליהנות מעדכונים בלתי פוסקים הופכים את הרכבים שלהם ל"רכבים חכמים".
 
גם הרכב שלכם יכול להיות חכם יותר
חברת פלאפון זיהתה את הצורך של נהגים ברכב ש"מחובר" לכל מה שקורה, והשיקה כבר לפני שלוש שנים את שירות Pelephone Car בכדי לענות עליו באופן מלא. השירות כולל אפליקציית ניהול ורכיב קטן המחובר לרכב דרך שקע ה-OBD, שנועד להפוך אותו לחכם מהרגיל בשתי פעולות בלבד. פשוט מורידים את האפליקציה, מכניסים את הרכיב לשקע המתאים – ומוכנים ליהנות מאינספור יתרונות שמשדרגים את חוויית הנהיגה.
 
אז איך זה עובד? החיבור בין הרכיב לבין שקע ה-OBD ברכב, מאפשר למערכת לקבל כמויות מידע גדולות מחיישנים שונים,לאבחן את המידע ולהעביר אותו אל הנהג, גם אם הוא לא נמצא באותו הרגע ברכב. מידע כזה הוא למשל מיקום הרכב, התראות על מצב הרכב ועל תקלות, מידע הנוגע לניצול הדלק או לחץ אוויר בצינורות ועוד. מה שיכול לסייע בשיפור חוויית הנסיעה, למנוע נזקים עתידיים לרכב ולחסוך בעלויות.
 
חוויית הנסיעה המתקדמת שחיכיתם לה
שירות Pelephone Car מספק לעשרות אלפי לקוחותיו בישראל מידע על מצב הרכב שלהם ועל התנהגות הנהג, עם התראות בזמן אמת על מהירות, פניות מסוכנות, האצות ובלימות פתע, אבחון תקלות מרחוק ללא צורך בהגעה למוסך, צפייה במיקום הרכב ובמסלולי הנסיעה, סטטיסטיקות נהיגה ועוד. המשמעות היא שאם שכחתם איפה חניתם, אם נהג אחר נוהג ברכב כרגע או אם מתקרב הזמן להחליף שמן – המערכת כבר תדע לספק לכם את כל הפרטים.
 
בנוסף, הרכיב מכיל חיישן זעזוע המותקן ברכב, ומדווח ישירות לאפליקציה כאשר הוא מזהה התנהגות חריגה של הרכב. בזכות רשת WiFi המופעלת ברכב 24/7, כל נוסע יכול ליהנות מחוויית גלישה סלולרית מהירה ואיכותית. באמצעות חיבור פשוט ממש כמו בבית. מה שאומר שאם עד כה מצאתם את עצמכם מעסיקים את הילדים במהלך הנסיעה, מעכשיו הם יוכלו לצפות בסרטים אונליין או להקשיב למוזיקה ללא מגבלה. במילים אחרות, חוויית נסיעה שקטה, נוחה ובטוחה יותר לכל המשפחה.


 
בעלי עסק? מעכשיו תוכלו לדעת הכל רגע איפה הרכבים שלכם
רבות מחברות הביטוח המובילות בארץ כבר הקדימו לאמץ את יתרונות השיטה, ומשתמשות ברכיבי OBD במצבים רבים. בין אם לטובת איתור מיקום נוכחי של רכבי הלקוחות או צפייה בהיסטוריית המיקומים שלהם, ובין אם לצורך הפעלה וכיבוי של כיסוי הפוליסה בהתאם לנתוני הרכיב.
 
גם עסקים קטנים בעליי ציי רכב מצומצמים כגון פיצריות, חנויות פרחים או מסעדות, יכולים להרוויח מפתרון שיאפשר להם להישאר עם אצבע על הדופק. לדעת מה קורה עם רכבי החברה ואיפה השליחים נמצאים בכל עת, לתחום אזור גיאוגרפי לכל כלי רכב ולהבין איך הנהגים שלהם נוהגים.בקרוב, עסקים המשתמשים ב-Pelephone Car  יוכלו לא רק לנהל את השירות באפליקציה, אלא גם להיכנס לממשק אינטרנטי מתקדם ולצפות בציי הרכב על גבי מפה, לשלוף דוחות, לקבוע התראות על התנהגות הנהגים וכדומה.
 
Pelephone Car הוא רק אחד מבין מגוון שירותים מתקדמים שפלאפון מעוניינת להציע ללקוחותיה בשנים הקרובות. עם השקת רשתות דור 5 בישראל, אחד מהיישומים הראשונים שהדגימה פלאפון היה נהיגה מרחוק ברכב אוטונומי, בהתבסס על טכנולוגיה של DriveU.Auto.
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, yes ובזק בינלאומי : "אנחנו בפלאפון מאמינים שהדור ה-5 והרכבים המחוברים הם חלק מקו כללי של חדשנות שפלאפון עוסקת בו, והיא רואה בו יעד אסטרטגי ואחד ממנועי הצמיחה בשנים הקרובות."

 
בעידן של רכבים מחוברים, כל המידע על הרכב והנהיגה יוזרם ישירות אל הנייד שלנו בכל זמן ומכל מקום בעולם. לנו יישאר רק להתרווח לאחור, ולהישאר רגועים אפילו כשהרכב לא נמצא בסביבתנו. רוצים גם? כל שעליכם לעשות הוא לבחור את החבילה המתאימה ולצאת לדרך.


 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי