נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

בדיקת מהירות גלישה סלולרית - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

בעולם בו רבים משתמשים בסלולרי לא פחות מאשר במחשב, גלישה מהירה היא קריטית, מרגישים שהגלישה שלכם מהסמארטפון איטית? בדיקת המהירות הזו היא בדיוק מה שאתם צריכים.

מערכת פלאפון | 10/05/18 | 13:47 | זמן קריאה: 2 דקות
 
אנחנו גולשים באינטרנט מהסמארטפון שלנו כמעט מכל מקום. מתעדכנים בפייסבוק, מתכתבים בוואטסאפ, צופים בחדשות (או בסרטוני חתולים חמודים) ועוד. ברגעים כאלה, אין דבר מתסכל יותר מלגלות שהחיבור נתקע, איטי ולא מספיק זורם.
רובנו נתאכזב ונניח את המכשיר בצד, אבל לפעמים מי שאשמה באמת היא מהירות הגלישה. אם עדיין לא בדקתם אותה, אולי הגיע הזמן?
 
למה לבדוק מהירות גלישה?
 
מהירות גלישה משפיעה על היכולת שלנו ליהנות מתכנים ולבצע פעולות באינטרנט. בעולם בו רבים משתמשים בסמארטפון לא פחות מאשר במחשב, מהירות איטית היא חשובה ואפילו קריטית להתנהלות היומיומית. מהירות משודרגת מקטינה את הפרעות השידור, משפרת את ההורדה, מאפשרת לצפות בווידאו באיכות גבוהה וכמובן גם לשחק משחקים ולתקשר עם חברים.  אם אתם מרגישים שהגלישה שלכם איטית מבעבר או מתקשים ליהנות ממנה באופן כללי, מומלץ לבדוק את המהירות שלה. 
 
איך עושים את זה?
 
כדי לדעת מה מהירות הגלישה של המכשיר שלכם, בשלב הראשון יש להתנתק מרשת אלחוטית, אם אתם מחוברים לכזו. כעת כל שעליכם לעשות הוא להיכנס ל - Speed Test של פלאפון וללחוץ על כפתור ה"התחל". תוך מספר שניות תקבלו ממבחן המהירות תוצאות שנוגעות למספר מדדים: 
 
הורדה – מדד זה מתייחס למהירות שבה יורדים התכנים מהאינטרנט למכשיר שלנו. אם לוקח לכם זמן רב להוריד סרט למשל, זה המדד שתרצו לבדוק.

העלאה – אנחנו כבר מזמן לא רק צרכנים של תוכן, אלא גם יצרנים שלו. מדד ההעלאה עוזר להבין למה לוקח לכם זמן רב להצליח לשתף תמונות או למשל לשדר וידאו בלייב. 
 
את הבדיקה הזו שווה לבצע אחת לכמה זמן, כדי להשוות בין המהירויות ולראות מה מצב הגלישה שלכם. 


 
 
דרכים לשיפור המהירות בקלות

אם הגלישה שלכם הייתה מהירה יותר בעבר והתחלתם לחוות קשיים בתקופה האחרונה, שווה לבדוק אם יכול להיות שפשוט העמסתם על המכשיר. מכשירים חדשים ומהירים מתחילים להאט עם הזמן בגלל שלל סיבות, שאחת מהן היא עודף הנתונים שיש עליהם. נסו את הדרכים הבאות להפוך את הסמארטפון שלכם למהיר יותר, החל מהפחתת אנימציות ועד לעדכון גרסה.
 
ומה אם אתם מרגישים שכולם מסביב מהירים מכם? במקרה כזה, נסו לבחור בשירותי גלישה מהירים יותר. בשנים האחרונות חברת פלאפון הטמיעה טכנולוגיות חדשות שמשפרות את מהירות הגלישה ומביאות אותה לשיאים חדשים. ארגון ה-GSA העולמי אפילו הכריז עליה כאחת מ-39 החברות המהירות בעולם . לא מגיע גם למכשיר שלכם ליהנות?


 
 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי