נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

הגודל כן קובע, איך תבחרו את הסמארטפון בגודל הנכון?

החלטתם לקנות סמארטפון, כנראה שקודם תחליטו בין אייפון לאנדרואיד, אח"כ תעברו לבדוק  סוגי מכשירים אך ויש סוגיה שחשובה לא פחות – גודל המסך. לפניכם המדריך המלא. 

מערכת פלאפון | 14/03/19 | 14:21 | זמן קריאה: 2 דקות

החלק הבולט בסמארטפון הוא המסך. המסך כבר מזמן לא משמש אותנו רק לתצוגה אלא גם להפעלת המכשיר, שכן כמעט כל הסמארטפונים מבוססים על מסך מגע. מסכים מתחילים בגודל שנע בין 3.2 ועד ל- 6.4 אינצ'. המכשירים בעלי המסכים הגדולים בסקאלה מכונים "פאבלט", בין מחשב מסוג טאבלט לטלפון. 

בעת בחירת גודל המסך חשוב לקחת בחשבון שתי נקודות חשובות: מסך גדול יספק צפייה חווייתית בסרטונים וקריאה נוחה בנוסף לחוויית משחק שלמה יותר. עם זאת, מכשיר גדול = מכשיר מסורבל יותר, מכשיר שקשה לאחוז בו ביד אחת ולהכניס לכיס בקלות, אלמנט בעייתי במיוחד כאשר אתם ללא תיק. גודל המסך תלוי בעיקר למי אתם ואיזה צורך אתם זקוקים שהסמארטפון יספק.   

1. לפני הכל: נוחות אחיזה 

זה עניין אישי לגמרי וכל אחד מה שמתאים לו, - אם כי, מומלץ  בחום לגשת לחנות עצמה ולבדוק שאכן נוח לכם לאחוז בסמארטפון ושהוא לא מסורבל לכם מדי, לא תרצו להתחרט לאחר מכן ולהישאר עם מכשיר שסברתם שמתאים לכם ולבסוף גיליתם שלא נוח כלל. בחנו אותו מספר דקות בכדי שתהיו מרוצים בהמשך ולא תופתעו מאי היכולת לעשות צילום מסך ביד אחת כי אתם לא מגיעים לכפתור הלחיצה. 



2. לגיימרים שביניכם

סביר להניח שאם אתם גיימרים שנוטים לעשות שימוש תכוף בסמארטפון עבור משחקים, אתם כבר יודעים את התשובה ואתם מעדיפים מסך גדול כדי לחוות חוויית משתמש משופרת יותר ואפילו מכשירים עם מסך מלא שיאפשרו לכם שליטה מדויקת במשחקים ללא הפרעה. 



3. לילדים שלכם מגיע הטוב ביותר  

הגיע הזמן לקנות סמארטפון לילדים שלכם, והם כבר הבינו שהם רוצים דגם מסוים, אז איך מתאימים את גודל המכשיר לכף הילד הקטנה של הילדים? תנו להם לאחוז במכשיר ולראות שנוח להם. על פניו, הם ייהנו ממכשיר בעל מסך גדול מאחר והילדים משחקים ומשתמשים תכופות באפליקציות החברתיות כמו סנאפצ'ט ואינסטגרם, אך עדיף שהם יתנסו בעצמם ויחליטו, מה שבטוח תחליטו על מסך עם ציפוי שיהיה מוגן מפני שריטות ונפילות, חס וחלילה.  



4. הראיה כבר לא כמו פעם... 


למבוגרים או למי שראייתו אינה טובה, עדיף לבחור במכשירי סמארטפון בעלי מסכים גדולים עבור נוחות מיטבית כשזה נוגע בקריאת טקסטים והודעות מבלי לאמץ את העיניים יתר על המידה. 



אם נסכם, בגדול (או בקטן, תלוי בכם) הגודל כן קובע כשמדובר בבחירת סמארטפון. כל שעליכם לעשות זה להיות נאמנים לעצמכם ולמה שנוח לכם, כי בסופו של דבר הסמארטפון מלווה אתכם ביום-יום והוא אמור להיות לכם הכי נוח ויעיל שיש. 

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי