נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

מה צפוי לנו באייפון 8?

מאז שאפל הכריזו על בואו של אייפון 8 - או כמו שכבר מלחששים שיקראו לו "iPhone Editio או iPhone X" - הרבה שמועות הופצו. ערכנו עבורכם סקירה של מה שכנראה צפוי לנו באייפון 8 .

מערכת פלאפון | 06/06/17 | 09:15 | זמן קריאה: דקה



מסכים חדשים
בשונה מדגמי האייפון הקודמים, ולפי שמועות ממפעל הייצור בסין, הגרסא החדשה תצויד במסכים מבוססי טכנולוגית OLED בשונה ממסכי ה - LCD  בגרסאות הקודמות. מסכים אלו הם משוכללים הרבה יותר ומאפשרים יצירת מכשיר דק ומסך תצוגה ללא מסגרת עבה מה שיתרום לעיצובו הנקי של האייפון החדש  - ובהתאם  גם עשוי לייקר את המכשיר. ההערכות הן שה- iPhone 8 יהיה גדול יותר מקודמו, אך קטן יותר מדגם ה-Plus גודל המסך אמור להיות 5.8 אינץ' וחזיתו תהיה בעלת מסך ללא גבולות ושוליים משמע ניצול גבוה של יחס תצוגה – מסך בדומה למתרחש במכשירים של סמסונג וLG.

כפתור הבית נעלם 
לרגל עשור להשקת האייפון, צפוי כפתור הבית לעבור שינוי. הכפתור המוכר לנו מראשית גרסאות האייפון יעלם וישולב כחלק מהמסך עצמו וגם חיישן זיהוי האצבע יעבור לחלק האחורי של המכשיר.  


(צילום מתוך: טוויטר)

 
גוף שכולו זכוכית 
בגרסה זו המכשיר מעוצב אחרת מקודמיו בצורה משמעותית: מבנה גוף זכוכית מלא משני צדדיו - הקדמי והאחורי  שיחליף את האלומיניום – אלו יתעגלו פנימה ויצרו מסך נטול שוליים. 

חיישן צילום
באייפון החדש צפוי לנו מערך צילום כפול, עם חיישן לזיהוי פנים ביומטרי ברמת דיוק גבוהה מהקיימים בשוק וקליטת תמונות בתלת ממד. לטובת האנשים שלא מתחברים לסיסמאות ונוטים לשכוח אותן באופן תדיר, זה בשבילכם: המצלמה הקדמית היא זו שתתמוך בזיהוי פנים - אמצעי אבטחה שלא קיים כיום באייפון.



טעינה אלחוטית
לפי התרשימים שהודלפו, פליטות פה ודיווחים שונים גורמים לנו להאמין כי יש סיכוי שהאייפון החדש יהיה בעל טעינה אלחוטית. עוד מוקדם מכדי לקבוע האם הטעינה האלחוטית תהיה כמו של ה - Apple watch בו מניחים את השעון על הסוללה, או שמא באמת נוכל להטעין את האייפון במרחק של עד 4.5 מטרים מנקודת הטעינה האלחוטית. אנחנו מחכים לראות. במידה וזה קורה, מדובר באחד הפיצ'רים החשובים בעולם הסלולר. 



ומה לגבי עמידות למים? 
אפל הבינה מה חשוב לצרכנים שלה והיא ממשיכה עם קו העמידות, בדומה לאייפון 7 שעמיד למים. כך גם אייפון 8 יהיה עמיד למים ואבק. אז לכל מי שחושש, יש לכם דאגה אחת פחות. 


יש פלוסים נוספים לחגיגות העשור
כמובן! אפל צפויה להשיק 2 דורות עוקבים לאייפון, ולהשיק את האייפון s7  ואייפון 7s+  שיגיעו עם שדרוג לאייפון 7 הקיים, עם סוללה חזקה יותר, מצלמות מתקדמות, מעבד חדש וטעינה אלחוטית (כפי שצופים גם לאייפון 8) ולצידם לחשוף את מכשיר הפרימיום אייפון 8 שעשוי להגיע בשני גדלים שונים. 

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי