נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

10 מקומות שחייבים להכיר רגע לפני שממריאים לדובאי

מהם אתרי החובה בדובאי? מהו הבניין הגבוה בעולם? איפה אפשר לישון הכי בסטייל בדובאי? היכן הקניון הגדול בעולם? ואילו אטרקציות יש לילדים? 10 הטיפים שכל ישראלי חייב להכיר!

16887 | 14/12/20 | 16:07 | זמן קריאה: 2 דקות
אחרי שנים בהן יכולנו רק לקנא בתמונות שפורסמו ברשת, נחתם ההסכם עם איחוד האמירויות ושינה את המצב. המדינה המרתקת ששוכנת במפרץ הפרסי הפכה ליעד שפתוח גם בפני ישראלים, וכל המקומות שרק חלמנו עליהם הפכו לנגישים מתמיד. עם אדריכלות עוצרת נשימה, אתרים מרהיבים, אווירה ייחודית וכמובן שגם שופינג.
 
אילו אתרי חובה יעשו לכם את הטיול?
בניגוד ליעדים שכולנו מגיעים אליהם עם המלצות מהבית, הפעם המצב הוא שונה לגמרי. אז כדי שתהיו בטוחים שהספקתם כמה שיותר, הרכבנו עבורכם את הרשימה הכי שווה שיש.
 
1. הכי גבוה בדובאי: משוכנעים שאין לכם פחד גבהים? בדובאי יחכה לכם הבורג' ח'ליפה שמתהדר בתואר המחייב "הבניין הגבוה בעולם". הוא עושה את זה בזכות לא פחות מ-163 קומות ו-828 מטר. מי שמתכנן לעלות לתצפית, מוזמן להקדים כדי להימנע מתורים ארוכים.


 (shutterstock)

2. הכי לישון בסטייל בדובאי: גם אם אין לנו בהכרח את היכולת ללון בו, ההיכרות איתו היא אטרקציה בפני עצמה. מלון הפאר בורג' אל-ערב אולי איבד את תואר "המלון הגבוה בעולם" ב-2009, אבל הוא מציע לאורחיו לינה בתנאים הכי מפנקים שיש. המלון נמצא על אי מלאכותי בדובאי, ובנוי בצורת סירת מפרש. כל חדר הוא יחידה שמתפרשת על פני שני מפלסים.
 
3. הכי אמנותי באבו דאבי : למה להגיע לפריז אם אפשר ליהנות מהלובר באבו דאבי? לובר אבו דאבי שנפתח לקהל ב-2017, הוא המוזיאון הגדול ביותר בחצי האי ערב. מעבר לעיצוב המרשים תוכלו למצוא בו גם מגוון יצירות של ואן גוך, גוגן ועוד.
 
4. הכי פרחוני בדובאי: מקום נוסף בדובאי שאוחז בשיא מרשים הוא ה"Miracle Garden", שנבנה ב-2013 ונחשב לגן הפרחים הגדול בעולם. תמצאו בו למעלה מ-50 מיליון פרחים, במגוון סידורים שיגרמו לכם להרגיש כמו בתוך אגדה.

 
(shutterstock)

5. הכי מעוצב באבו דאבי : מקום נוסף שחובבי תרבות והיסטוריה לא ירצו לוותר על עצירה לידו הוא מסגד שייח' זאיד, אחד מהמסגדים המפוארים, היקרים והמרשימים בעולם.  
 
6. הכי שופינג בדובאי: חשבתם שבקטגוריית השופינג דובאי לא תגיע למקום הראשון? הקניון הגדול בעולם נכון להיום הוא קניון דובאי, עם למעלה מ-1,200 חנויות, כל רשת שתוכלו לדמיין עליה, 22 אולמות קולנוע, אינספור מסעדות ואקווריום דגים ענקי.
 
7. הכי מקומי בדובאי: אם אתם שייכים לסוג המטיילים שיוותרו על מגדלים וקניונים לטובת חוויה אותנטית יותר, שוק התבלינים בדובאי הוא לוקיישן שלא תרצו לפספס.
 
8. הכי לילדים בדובאי: מזג האוויר החם הופך את דובאי ליעד המושלם לפארקי מים, ו-Wild Wadi הוא המקום האידיאלי ליהנות ולהתרטב בו. אטרקציה נוספת שלא תרצו לוותר עליה היא פארק השעשועים "עולמות ההרפתקאות של IMG", עם מתקנים לכל גיל, מפגשים עם דמויות מהסרטים ושעות של הנאה.
 
9. הכי לחובבי כבישים: רכבות הרים מהירות, קרוסלות מסתובבות ומתקנים לאמיצים בלבד, באריזה שמוקדשת כל כולה למכוניות פרארי. המתחם הענק הזה מתחלק לפארק שעשועים ולמוזיאון, שבו תוכלו לצפות מקרוב בדגמי עבר מפורסמים. ומכיוון שמדובר במתחם מקורה, הוא מושלם גם לימים חמים.


(shutterstock)

10. וכמובן, הכי מחוברים בדובאי: כדי שתוכלו להגיע בקלות לכל מקום, להעלות תמונות ולשתף בחוויות, אתם זקוקים לחבילת גלישה בחו"ל. מזל שהחבילות של פלאפון חו"ל תמיד איתכם, גם באיחוד האמירויות. מצטרפים לאחת מחבילות החו"ל של פלאפון ויכולים להמשיך וליהנות משימוש בכל האפליקציות שאתם אוהבים. לשתף סרטונים בסטורי, להתכתב עם החברים בוואטסאפ, ולנווט ממש כמו מקומיים. בחרו כאן בחבילה שהכי מתאימה לכם, ותתחילו לארוז!

חבילות חו"ל- ללקוחות פלאפון, בתשלום ובכפוף לתנאים

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי