נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

סדרת Galaxy S24 מביאה את מהפכת ה-AI ישירות לנייד שלכם

פתרונות תקשורת מתקדמים, חווית צילום מדויקת מתמיד ואפשרויות חיפוש בדרך שלא הכרתם – השימוש בבינה מלאכותית מגיע אל דגמי סמסונג החדשים, עם מבחר כלים שמשנים את כללי המשחק

מערכת פלאפון | 04/02/24 | 10:50 | זמן קריאה: 2 דקות

אירוע ההכרזה השנתי של מכשירי הדגל מבית סמסונג הפך למסורת שחובבי גלקסי לא מוותרים עליה. ובכל זאת, למרות שהתרגלנו להפתעות בכל דגם חדש שיוצא לשוק, אין ספק שהחברה הדרום-קוריאנית התעלתה על עצמה. שלושת המכשירים החדשים בסדרת Galaxy S24 מפגישים לראשונה בין הסמארטפון לבין הבינה המלאכותית, ונעזרים בטכנולוגיית AI מתקדמת כדי לשדרג את חוויית השימוש היומיומית במכשיר. רוב תכונות ה-AI במכשירים לא פועלות בשפה העברית, אבל ניתן להשתמש בהן במגוון שפות נוספות בהן אנגלית, רוסית, צרפתית ועוד.

הכירו דרכים חדשות ליצור, ללמוד ולשתף מידע

בניגוד לפיצ'רים חכמים שפונים רק לחלק מהמשתמשים, בסמסונג שמו דגש על תכונות שמתאימות לכולם. ולכן בין אם אתם משתמשים בנייד ככלי עבודה, נהנים לשחק בו או יוצרים באמצעותו תוכן, תוכלו ליהנות מדרכים מתקדמות לשדרוג הזמן מול המסך. אלה כמה מהכלים המובילים שתפגשו בדגמי Galaxy S24:

חיפוש מתקדם – אתם מהאנשים שמתמקדים בפרטים הקטנים? הגעתם למקום הנכון. עם כלי החיפוש החדש שמגיע בדגמי S24, תהליך חיפוש מידע אונליין הופך ליעיל מתמיד. פותחים את התמונה או הסרטון הרלוונטיים, לוחצים על כפתור הבית, מקיפים בעיגול את האובייקט שתרצו ללמוד עליו עוד, ומקבלים תוצאות חיפוש מתאימות בלי לעבור בין אפליקציות.

תרגום בזמן אמת –Live Translate יאפשר למשתמשים להפעיל תרגום קולי אוטומטי בזמן שיחות טלפוניות, על מנת לתקשר במבחר שפות ללא בעיה. אפשרות נוספת היא להיעזר ב-Interpreter, שמבצע את התרגום על מסך מפוצל ומאפשר לשני הצדדים לקרוא תמלול של דברי הדובר השני במהלך השיחה. 

גלקסי S24 תרגום

ניסוח, תמצות ויצירת תבניות – כותבים מייל למקום העבודה, סיכומים במהלך הרצאה או וואטסאפ לחברים? תוכלו לקבל הצעות ניסוח בסגנונות שונים, שינויים ואפילו יצירת סיכומים בהתבסס על הפתקים שיצרתם במכשיר, באמצעות כלי ה-AI של סמסונג. ניסוח הטקסט בהתאמה אישית הוא פיצ'ר שמובנה במכשיר ונתמך בעברית.

גלקסי S24 ניסוח

עיצוב פרימיום חדשני, עמיד ומדויק

היתרונות שהזכרנו לא מגיעים כמובן על חשבון תכונות אחרות. דגמי הדגל של סמסונג ידועים בעיצוב יוקרתי ומתקדם, וגם בסדרה הנוכחית לא ויתרו על חוויית השימוש האולטימטיבית – החל מקולקציית צבעים חדשה ועד לעמידות משופרת. דגם ה-Ultra נותר בגודל 6.8 אינץ', ואילו שני הדגמים האחרים גדלים וכוללים מסך בגודל 6.2 אינץ' (בדגם ה-S24) ו-6.7 אינץ' (בדגם ה-S24+). שלושת הדגמים כוללים מסגרת שטוחה וקווים מדויקים במיוחד, כאשר ב-Ultra מדובר במסך בעל מסגרת בעובי אחיד של 1.52 מ"מ בלבד.

בכל הקשור לשמירה על המסך, דגם ה-Ultra מתקדם ל-Gorilla Glass Armor, גרסה משודרגת של מגן הזכוכית מבית היצרנית קורנינג, ושלדת טיטניום בעלת עמידות משופרת ב-56%(!) בהשוואה ל-S23 Ultra. הדגמים האחרים לא נותרים מאחור, ומגיעים עם Gorilla Glass Victus 2. 

הסדרה שעומדת בקצב שלכם

בסמסונג ממשיכים לספק פתרונות מתקדמים גם ל"משתמשים כבדים", שזקוקים למכשיר שילווה אותם לאורך כל היום ויעמדו בכל משימה. דגמי S24 מציעים מענה איכותי לכל הפעולות שמאתגרות סמארטפונים, החל ממשחק ועד לצפייה בתכנים, בזכות מעבדים מתקדמים, חיי סוללה ארוכים יותר ותצוגה איכותית מתמיד. S24 ו-S24+ יגיעו עם מעבד ה- Exynos 2400, ואילו ה-Ultra יכלול את Snapdragon 8 Gen 3 – שהוא לא פחות מהמעבד המהיר ביותר במכשירי גלקסי.

סדרת גלקסי S24
 
כשמצלמה מתקדמת פוגשת ביכולות AI

את איכויות הצילום שמרנו לסוף, מסיבה טובה. חובבי מערך הצילום של סמסונג יזכו הפעם לחוויה מיוחדת, בזכות מבחר כלים חדשים שמעניקים חוויית צילום, עריכה וצפייה ברמה הגבוהה ביותר. כולל עיבוד תמונות בסיוע AI, זום חכם ששומר על איכות תמונה ואפשרויות צילום מקצועיות שתומכות ברשתות חברתיות. מה שאומר שתוכלו להעלות סרטונים באיכות גבוהה במיוחד גם לאינסטגרם, וליהנות מתוצרים מדויקים – עם אפשרות לערוך החוצה, ליישר, להזיז אובייקטים ואפילו להשלים חללים בלי שום בעיה.

שני הדגמים הראשונים כוללים מצלמה ראשית באיכות 50 מגה פיקסל, מצלמת טלפוטו באיכות 10 מגה פיקסל ומצלמה קדמית באיכות 12 מגה פיקסל. הגלקסי S24 Ultra מגיע עם מצלמה ראשית באיכות 200 מגה פיקסל, מצלמת סלפי באיכות 12 מגה פיקסל, מצלמת טלפוטו חדשה באיכות 50 מגה פיקסל ואפילו זום מקסימלי של עד X100 – כדי שלא תפספסו אף רגע.


הדגם הבא – בקרוב אצלכם
רוצים ליהנות מדגמי הגלקסי המתקדמים ביותר עם אפשרויות הבינה המלאכותית? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. פלאפון מאפשרת לכם להצטרף כבר עכשיו להזמנה המוקדמת, וליהנות ממבחר הטבות שוות במיוחד. מזמינים ומקבלים חמש שנות אחריות ומשלוח חינם עד הבית, כולל הכפלת נפח אחסון וכיסוי שקוף מתנה לרוכשים הראשונים!

 
תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי