נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

צריכים לתקן את הסמארטפון? זה פשוט ומשתלם 

טיפול בנזקים לסמארטפון לא חייב לכלול אי ודאות ומחירים גבוהים. אם אתם מעוניינים להבטיח לעצמכם ראש שקט עם שירות תיקונים שמציע עלויות ידועות וקבועות – Pelephone Care הוא בדיוק מה שחיפשת

מערכת פלאפון | 22/02/23 | 15:27 | זמן קריאה: 2 דקות

התכתבות בוואטסאפ, מענה למיילים, האזנה לפודקאסט וניווט ממקום למקום, הן רק חלק קטן מהפעולות שרובנו מבצעים בעזרת הסמארטפון מדי יום. קשה לנו להיפרד מהמכשיר שלנו אפילו למספר דקות, ולכן אם נודה באמת – אין הרבה דברים ש"מפחידים" אותנו כמו נזק בלתי צפוי או שבר במסך שלו. מצבים כאלה מאלצים אותנו למצוא פתרון זמין במהירות, מה שעלול להסתכם לא רק בלחץ עקב הפרידה הכפויה מהנייד אלא גם בהוצאות גבוהות. וזה עוד לפני שהזכרנו את הזמן שיוקדש לחיפוש טכנאי אמין ומנוסה לתיקון טלפונים ניידים. 

משתמשים שמעוניינים לקצר תהליכים ולייעל את אופן הטיפול במכשיר שלהם, בוחרים להצטרף מראש לשירות תיקונים מקצועי לסמארטפון. שירות כזה מציע מגוון יתרונות וביניהם אפשרות לתיקון אקספרס, ומספק לכל מצטרף רוגע נפשי בידיעה שיש לו כתובת קבועה גם במצבים בלתי צפויים. מחפשים שירות תיקונים יעיל, ידידותי ופשוט למימוש, ללא תקופת התחייבות או הפתעות במעמד התשלום? מעכשיו יש לכם את Pelephone Care.

פלאפון שירות תיקונים pelephone care

שירות תיקונים פשוט ונוח, זמין וקל להבנה

Pelephone Care הוא שירות חדש שמצטרף אל סל הפתרונות המקיף שמציעה חברת פלאפון בעולם שירות התיקונים. מדובר בשירות שמיועד ללקוחות כל החברות, שרוצים לדאוג למכשיר שלהם באופן מתקדם ונוח ביותר. בלי להתעכב על בעיות ומורכבות בתעריפים לדגמים שונים.

בשונה משירותים שמחייבים תקופת אכשרה, שהיא תקופה ראשונית במהלכה המצטרפים אינם זכאים עדיין ליהנות מההטבות המוצעות, לקוחות שמצטרפים ל-Pelephone Care נהנים מכל תנאי השירות כבר מהרגע הראשון. ללא תקופת המתנה, ללא התחייבות וללא דאגות מיותרות. מה שאומר שאם הצטרפתם לשירות והמסך שלכם נשבר כעבור מספר ימים – אתם כבר מכוסים ואפשר להישאר רגועים.

בכדי לספק מענה מקצועי ומתקדם בסטנדרטים של פלאפון, שירותי התיקונים מתבצעים במעבדות תיקונים בפריסה ארצית רחבה באמצעות מכשור מתקדם, על ידי טכנאים מנוסים ומקצועיים. ועל מנת שתוכלו לדעת בדיוק כמה אתם צפויים לשלם, התשלום החודשי הקבוע ותעריפי התיקונים בשירות Pelephone Care ידועים מראש ונשארים קבועים לאורך כל התקופה – ולכל הדגמים. 

המסך נשבר? אפשר לוותר על הלחץ

הסמארטפונים שלנו מלווים אותנו לכל מקום לאורך היום. הם נמצאים איתנו בעבודה, ממשיכים איתנו לבילויים ונמצאים בשימוש במגוון רחב של מצבים. ולכן גם מי שעושה הכול כדי לשמור על המכשיר שלו שלם ובטוח, עלול להתמודד לפעמים עם נזקים ותקלות שלא מאפשרים את המשך השימוש במכשיר וגורמים לעוגמת נפש.

כדי שתוכלו להיות ערוכים מראש למצבים כאלה, באופן הפשוט ביותר ובלי לבזבז זמן, אתם מוזמנים לפנות כבר עכשיו לנציגים שלנו במרכזי השירות של פלאפון. לקוחות שרוכשים מכשיר חדש, יכולים להצטרף לשירות במעמד הרכישה. ואם אתם מעוניינים לצרף לשירות מכשיר קיים שנמצא ברשותכם, תוכלו לעשות זאת על ידי הגעה לאחד ממרכז השירות של פלאפון – לצורך בדיקת חינם של תקינות המכשיר על ידי טכנאי מוסמך.

פלאפון שירות תיקונים pelephone care

המכשיר שלכם עדיין לא בשירות? לחצו כאן כדי לאתר את נקודת השירות הקרובה ביותר אליכם, ובואו להצטרף לשירות התיקונים שמבין אתכם לאחר בדיקת המכשיר בחינם במעבדות שלנו. עם פתרונות מתקדמים וזמינות גבוהה, באופן הנוח, הפשוט והמשתלם שחיפשתם. 
השירות ניתן לדגמים תומכים, בתשלום חודשי קבוע ובכפוף לתנאיו ולתעריפיו. כל תיקון כרוך בתשלום. תיקון אקספרס כרוך בתשלום נוסף ועל פי תנאי השירות. 

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי