נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

כבר ארזתם את הסים החדש שלכם?

לא משנה לאן טסים, מעכשיו מתארגנים מראש על סים. הכירו את הכרטיס שילווה אתכם לכל אחת מ-143 מדינות שונות, ויחכה לכם גם בנסיעה הבאה

מערכת פלאפון | 20/01/19 | 16:11 | זמן קריאה: דקה

בשנים האחרונות, כבר קשה אפילו לדמיין טיול בחו"ל בלי ליווי צמוד של הסמארטפון לאורך רוב היום. מדובר במכשיר האחרון שאנחנו מכבים לפני ההמראה והראשון שאנחנו מדליקים עם הנחיתה, עוד לפני שקמנו מהכיסא. חשוב לנו להיות מחוברים בכל רגע, בין אם מדובר בוויקנד בטורקיה, טיול ארוך למרכז אמריקה או שקט בהודו (בלי לפספס אף הודעת וואטסאפ, כמובן).

חבילות גלישה ושיחות בחו"ל הן דרך נפלאה לשמור על קשר עם הבית, בלי לאבד את הנוחות שבשימוש במספר הקבוע. אבל עבור מי שטסים לעתים קרובות או לתקופה ארוכה ולא אכפת להם לאמץ מספר חדש בחו"ל, רכישת סים מקומי יכולה להיות פתרון מצוין. כל מה שצריך הוא להמתין עד לקבלת המזוודה, לצאת אל אולם קבלת הפנים בשדה, לחפש מקום שמוכר סים, לגלות שאין, לנסוע לעיר בלי גוגל מפס, ללכת לאיבוד, ולאתר את הכרטיס הנחוץ תוך פחות מ...חצי יום אל תוך הטיול. ואז לחזור על כל התהליך גם ביעד הבא.

הסים שילווה אתכם לכל טיסה

אז מה עושים? במקום לחכות לרגע הנחיתה כדי לחפש את הסים המקומי שלכם, הגיע הזמן שתכירו את הסים שיעבור אתכם את דלפק הצ'ק אין כבר בארץ. ה-Global Sim של פלאפון לגלישה בחו"ל הוא כרטיס סים שמאפשר מעבר בין 143 מדינות שונות. החל מאירופה, דרך ארצות הברית וקנדה ועד למזרח הרחוק. ניתן לרכוש אותו בנוחות בכל אחת מחנויות פלאפון או באמצעות  גלישה לאתר פלאפון מהמחשב בבית. חזרתם לארץ מבלי לנצל את כל החבילה? תוכלו לשמור אותה לטיסה הבאה. היתרה תקפה ל-3 שנים, והיא תמתין לכם גם בנסיעה הבאה. 



איך זה עובד?

הגיע הזמן להפעיל את הסים? אין בעיה. כבו את המכשיר שלכם והכניסו את ה-Global Sim  במקום הסים הקיים, הדליקו אותו שוב ותקבלו SMS עם המספר החדש שלכם. ודאו כי גלישת הנתונים נמצאת במצב נדידה פעילה ותוכלו להתחיל לגלוש! אם אתם עוברים בין כמה יעדים, הכרטיס יעבור יחד אתכם. ה-Global Sim פעיל ב-143 מדינות שונות ואין שום צורך להחליף אותו ביניהן. 
כדי שתישארו מחוברים כל הזמן, תוכלו להתעדכן באתר פלאפון לגבי היתרה שלכם ולטעון את הכרטיס מחדש באופן מידי ובתהליך קצר ופשוט.
מספר הטלפון העדכני שלכם מוצג על גבי כרטיס הפלסטיק אליו מחובר הסים, וניתן גם לקבל אותו טלפונית בחיוג ל-972-50-500-1011. אגב, אין שום סיבה לדאוג לגבי הוואטסאפ או לעדכן את כל אנשי הקשר שקיימים בו – הוואטסאפ האישי שלכם נשמר גם במספר החדש, צריך רק להוריד את האפליקציה.

צריכים עזרה?

השירות של פלאפון מלווה אתכם לכל מקום בעולם – בעברית, ללא עלות, ובכל שעה של היום. נשמח לענות על כל שאלה ולהדריך אתכם בשימוש ב-Global Sim שלכם 24/7. תוכלו לשלוח הודעת וואטאסאפ למספר 050-9009166 או לחייג למוקד שלנו ב-444*. כאשר נפח הגלישה או יתרת הדקות שלכם יתקרבו לסיום, נעדכן אתכם בהודעת SMS כדי שלא תתנתקו לרגע.



ומה עושים כשהטיול נגמר?

גם הנסיעות הכי מהנות מגיעות לסיומן. ולמרות שנחמד לחזור הביתה, הכי כיף להתחיל לתכנן את הטיול הבא. אם יש לכם Global Sim, החדשות הטובות הן שלפחות לדבר אחד כבר לא תצטרכו לדאוג. הכרטיס תקף ל-3 שנים, ואם נותרה לכם יתרה מהטיול הקודם היא תישמר גם לנסיעה הבאה. עם 143 יעדים לבחור מתוכם, מה יהיה היעד הבא שלכם בחו"ל? 

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי