נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

משודרגת, מתקדמת ומפתיעה מתמיד: סדרת iPhone 14 היא בדיוק מה שחיכינו לו

עמידות מקסימלית, מערכת זיהוי תאונות מתקדמת, מערך מצלמות פורץ גבולות ופרידה מאחד האלמנטים המזוהים עם אפל. דגמי האייפון החדשים הצליחו להפתיע אותנו, ועכשיו תורכם לחוות אותם

מערכת פלאפון | 20/09/22 | 12:37 | זמן קריאה: 2 דקות

אירוע ההכרזה השנתי של אפל הוא אחד מרגעי השיא הקבועים שכולנו מחכים להם. האירוע המקוון האחרון כלל חשיפה של דגמי iPhone 14 החדשים, לצד מוצרים נוספים בהם השעונים החכמים מבית אפל. רגע לפני שהם נוחתים גם אצלנו, עצרנו להתמקד בכמה מהתכונות המובילות שלהם. 
 
נוצרו כדי ללוות אתכם לכל מקום

בכל דגמי אפל שמים דגש על נושא העמידות והשימושיות, אלא שהפעם נתנו לתכונות האלה משקל מיוחד. הסמארטפונים החדשים מגיעים עם חזית Ceramic Shield חזקה, ועמידות במים עד לעומק של 6 מטרים למשך עד 30 דקות. הסוללה שלהם מיועדת להחזיק לאורך יום שלם, והם כוללים גם תכונות בטיחות שכדאי להתייחס אליהן. 

התכונה המעניינת ביותר היא מערכת זיהוי התאונות ("זיהוי נפילה"), שמיועדת לסייע במצבים בהם בעל המכשיר מעורב בתאונת דרכים. מטרת המערכת היא לשלוח אות חירום אוטומטי עם זיהוי מצב כזה, שיועבר אל אנשי הקשר שיוגדרו מראש ואל שירותי ההצלה הרלוונטיים. מדובר בתכונה שמשותפת גם לשעוני אפל, כפי שנפרט בהמשך. תכונה נוספת היא חירום SOS באמצעות לוויין, שתאפשר למשתמשים לשלוח אותות חירום גם באזורים ללא אינטרנט אלחוטי או קליטה סלולארית. חשוב לציין שתכונה זו תוצע כרגע רק בחלק מהמדינות, אבל אין ספק שיש למה לחכות.

iphone 14 ו-iPhone 14 Plus – כל הפלוסים שחיפשתם באייפון הבא שלכם

ה-iPhone 14 מגיע עם צג בגודל 6.1 אינץ', בדומה לקודמו בסדרה שיצאה בשנה שעברה. את מקומו של דגם ה-Mini שראינו באייפונים מסדרה 13, אנחנו מקבלים הפעם את דגם ה-Plus שמתהדר בצג גדול של לא פחות מ-6.7 אינץ' – גודל שזהה לזה של דגם ה-Pro Max. הצג עצמו הוא Super Retina XDR עם HDR ו-True Tone, שמעניק חוויית שימוש בסטנדרט הגבוה ביותר. את הביצועים המהירים של המכשירים אפשר לייחס לשבב ה-A15 Bionic, שכולל מעבד גרפי בעל 5 ליבות.

כמו בדגמים קודמים, גם הפעם באפל ממשיכים לייחס חשיבות למערכת הצילום הכפולה, שכוללת מצלמה ראשית ומצלמה אולטרה רחבה ומגיעה עם רזולוציה של 12MP. היא מציעה מגוון מצבים שהופכים כל צילום למקצועי במיוחד, כולל מצבי לילה, פורטרט ומצב קולנוע באיכות של 4K HDR, לצד ייצוב תמונה אופטי בהזזת חיישן במצלמה הראשית. מצלמת ה-TrueDepth הקדמית כוללת פוקוס אוטומטי, מיפתח צמצם גדול וצילום Dolby Vision HDR באיכות של עד 4K ב-60 פריימים לשנייה. 

אייפון 14 iphone 14

iPhone 14 Pro ו-iPhone 14 Pro Max – חוויית שימוש מקסימלית למשתמשים מתקדמים

הגענו אל גולת הכותרת בסדרה, עם זוג הדגמים המתקדמים ביותר של אפל השנה. הם מגיעים עם צג Super Retina XDR פעיל תמיד בגודל 6.1 אינץ' ו-6.7 אינץ', בעיצוב בעל זכוכית מאט ופלדת אל-חלד. כל אחד מהשניים כולל את השבב המהיר ביותר A16 Bionic, עם מעבד חדש בעל שש ליבות, מהן שתיים לביצועים וארבע ליעילות. אחד מהשדרוגים החיצוניים הבולטים של דגמי ה-Pro הוא היעלמות המגרעת שהתרגלנו לראות בחלקו העליון של המסך. במקומה, באפל הוסיפו אליפסה לחיצה ואינטראקטיבית שזכתה לשם Dynamic Island, שפותחת מגוון אפשרויות ומשנה את צורתה בעת קבלת התראות. 

מערכת הצילום של דגמי ה-Pro כוללת מצלמה ראשית ברזולוציה מדהימה של 48MP, מצלמה אולטרה רחבה ברזולוציית 12MP ומצלמת טלפוטו ברזולוציית 12MP. משתמשים יוכלו ליהנות מארבע אפשרויות זום, מגוון סגנונות צילום מתקדמים ותמיכה בהילוך איטי סרטונים. במילים אחרות, איכות תמונה מקסימלית גם במצבי תאורה מאתגרים. דגם ה-Pro מציע עד 23 שעות של הפעלת וידאו, ואילו עם ה-Pro Max תוכלו ליהנות מזמן מרשים עוד יותר של עד 29 שעות. 

אייפון 14 פרו פרו מקס pro pro max 14 iphone

ומה לגבי השעונים?

אפל לא מפסיקה להפתיע גם בגזרת השעונים החכמים, עם כמה דגמים שיאפשרו לבעליהם להישאר פעילים, לשמור על הבריאות ולא להתנתק מהסביבה אפילו לרגע. ה-Series 8 מגיע בשני דגמים ושני גדלים (41 או 45 מ"מ), כולל תצוגה מתרחבת מקצה לקצה, טעינה מהירה, זוג חיישנים חדשים שמציעים תכונות בריאות ובטיחות נוספות ואפליקציית מצפן מעוצבת מחדש. 

Apple Watch Ultra הוא הבחירה המתאימה למשתמשים שלא מוכנים ליהנות מפחות מהטוב ביותר, עם התצוגה הגדולה והבהירה ביותר, מסגרת נוגדת חלודה, מד עומק, חיישן טמפרטורת מים לצלילה של עד 40 מטרים וחיישנים נוספים למעקב מחזורי מתקדם. את הרשימה נועל שעון ה-SE, שמגיע בשני דגמים ושני גדלים (40 או 44 מ"מ), ומעניק אף הוא גישה למגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים – במחיר סופר משתלם. 

רוצים למקסם את ההנאה מהאייפון החדש שלכם? הגעתם למקום הנכון. בפלאפון תוכלו ליהנות מסדרת אייפון 14 החדשה בהצעה בלעדית, שאסור לכם לפספס. לחצו כאן כדי להבטיח לעצמכם את הדגם הבא במחיר משתלם!

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי